Vad är det för fel på folk?

Igår var jag och Johan då i stan och åt mat, kanonmysigt var de. Satt kvar rätt länge och pratade om allt möjligt och väntade på att vi skulle hämpa ut biljetterna till bion.
Vi kollade som jag nämnde igår twilight-new moon, jag tyckte den var riktigt bra men dock inte Johan. Jag längtar bara tills nästa film kommer, jag kan knappt bärja mig. Tror det blir att man får låna bokn och läsa den annars spricker jag.
Men blir man inte knäpp när man har fått bra platser och man sitter inte nära någon utan kan breda ut sig hur mycket man vill. MEN så kommer de ett par som 1. kommer försent. 2. Knuffast på en för att de vill fram. 3. SPARKAR AV MINA SKOR OCH BARA GARVAR ÅT DE! Inte ens ett " oj men ursäkta." Nej nej, och när dem väl har satt sig så börjar filmen och då blir de tyst och lugnt fram tills snyggingarna på filmduken kommer fram då fjortistjejerna börjar sätta igång bakom och han bredvid i de jobbiga paret börjar härma dem... SERIÖST vad är det för fel på folk? Man betalar inte för att gå på bio där folk sitter och snackar genom hela filmen eller ska kommentera så fort de kommer något som är "värt" att kommentera. Suck! Bortsätt från allt de här så tyckte jag filmen var riktigt bra ( eftersom jag tappade tålamodet och faktiskt bytade plats. ) Men är det inte så man brukar säga?: - Man kan inte få allt här i världen!
Jag tycker filmen är värd att ses så för er som inte sätt den kom igen vad väntar ni på?

Nu ska jag ner och äta frukost men min babe, puss hej (v,

 


Kommentarer
Postat av: Din syster långt bort ^^

Haha xD du jag hade en sån 30 + kärring bredvid mig när jag o josse såg den i måndags asså hon garva typ hela tiden och kunde inte stänga käften typ xD Men visst var den bra ^^ "Marry me Bella!" du kan få låna boken av mig om du vill jag har alla på både svenska och engelska :)

pus puss syrran.



2009-11-25 @ 10:26:02
Postat av: Havasi

Jag såg första filmen för bara någon timme sedan, och efter den upplevelsen måste jag be dig att skriva en utförlig förklaring till varför du tycker om denna film. Jag kan skriva några korta ord om varför jag tycker motsatsen. Manus, skådespeleri, foto, regi, all bad. Replikerna är dåligt skrivna, de levereras inte alls med säkerhet, kameramannen verkar tappa kameran vissa gånger, och regissören kan inte ha brytt sig om filmen det minsta. Kanske bara är jag som filmnörd som ser detta, men det känns ju som att fler måste känna den låga kvalitén på flera mils avstånd. Men jag ska vara rättvis, och skulle bli jätteglad om du kunde skriva utförligt vad som gör denna film bra (ettan alltså). Att Pattinson är snygg, är inte ett bra argument, hihi!



Ha det bra annars, Sandra!



MVH

Ludwig

2009-11-25 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0