Somnlösa nätter!

...Det är de bästa jag vet O.o
Jag kan verkligen inte sova så tänkte skriva min önskelista och hoppas på att tomten ser den och att jag får någo som jag önskar mig.

1. Presentkort på typ IKEA eller vad som helst. Där man kan köpa inredningsgrejer och andra tillbejör till hemmet( Ja, man vet aldrig när man ska flytta hemifrån. Kan vara bra att förbereda sig.)
2. En ny perfym - tycker mina stinker skit x)
3. Smycken är aldrig fel. - Gärna någon berlock till mitt Tomas sabo armband jag har!
4. Godis i massor- jag bara ääälskar godis!
5. Något klädersplagg är aldrig heller fel

Hmm ja jag brukar inte ha så lång önskelista egentligen. Brukar oftast inte önska mig något eftersom jag inte tycker att det är de julen handlar om. Så länge jag får vara med mina nära och kära är jag nöjd.

Hittade dock något som jag verkligen inte skulle sagt nej till, ögongodis
Denna ringen från Tomas Sabo synd bara att den är så fruktansvärt dyr, för att bli ägare till denna skönhet får du slänga upp 990 kronor. De gör man inte så lätt när man är fattig student ;)
Men man kan ju alltid få drömma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0