Skitrolig kväll igår!

Herregud vart ska jag börja? Var ju på min första gasque igår och de är bland det roligaste jag har varit med om så detta måste göras om helt solklart :)
Undra hur många gånger vi fick köra LAMBO under kvällen? Någon som räknade? haha! Och Jessicas spex var ju riktigt roligt, att blanda in de vi lärt oss och fått utöva under tiden vi går i skolan var lite fiffigt utav henne. Hon visade alla hur man äter frukost :) Ni tänker säkert nu när ni läser det " men herregud? vadå äta frukost? de kan väl vem som helst?" hmm ja, men testa låta någon annan vara dina armar och inte få styra dem själv. De var riktigt kul x)
Slappe och DJ.uret var uppe och spexade på scenen, dem två har man saknat sedan nollningen xD haha! Hmm, ja vad ska jag mer säga, man måste nog uppleva en gasque för att förstå hur roligt det verkligen är xD haha! Sen var de kul att Dennis blev så glad för hårbandet han fick av mig :P haha! Min kväll var riktigt lyckad igår och jag tackar alla för de :) Bilder från igår kommer senare.
Nu måste jag verkligen kila ska julpynta lite, imorgon blir de julmarknaden här i Ängelholm riktigt mysigt ska det bli. Ha en underbar lördagskväll allihopa, Puss (v,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0