Plugg plugg plugg

Sitter hemma hos Caroline och pluggar, blev precis klar med min logg heja mig (y)
Det är skoj vi har snackat om när vet man att man är tillsammans eftersom man inte frågar chans på varandra, haha! De är ju så idag när man har blivit äldre att nu är man bara tillsammans och man bara vet de typ, man bara är som man säger. Jobbigt jobbigt, borde finnas kvar på att man måste fråga chans ;) haha skoja. Men de är ju lite sött faktiskt :P
Sen vill jag bara tillägga att carro sitter här och skryter om vilka låtar hon kan spela på piano + att hon ska sjunga med i varje låt som vi spelar :O Men jag tycker om henne ändå x)
Snart ska jag ta tåget hem. Upptaderar mer senare. Puss hej leverpastej


Carro Puffpower


Kommentarer
Postat av: Puff

Det hoppas jag verkligen :)

2009-11-30 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0