Mindre smart?!

Jag är så sjukt sugen på att dra igång med nollningen nu och jag vet att jag verkligen inte är ensam om detta. Jag vill kunna ha min snygga dräkt och mina glasögon och min snygga peruk. Haha, så himla kul när vi testade overallerna för att se vilken storlek vi ska ha, man bara längtar tills man kan springa runt där och skrika åt de stackars små nollorna som tror att de är något ;)
Jag har funderat på namnet mindre smart som kom fram på en bussresa då min pojkvän tyckte jag kunde heta det eftersom jag alltid frågar caroline vart vi ska vara på lektion? Vilken tid? m.m + att jag sa en väldigt blond sak dagen innan namnet kom fram. Nämligen att man inte kan måla över ett hål i en vägg utan att man måste spackla över de! Nehe??! Menar du de Sandra? Herregud, ibland bara kommer sånt som jag inte ens har tänkt över innan jag bara säger de! Ja de är inte lätt men men, gillar namnet mindre smart ;) stämmer kanske bra, eller?

Lite bilder från när vi testade de snygga dräckterna!

   
Lill-Jessie :P                                                          Jag! :D
    

Pontus & Suss ;)                                                 Pontus en riktigt cooling :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0