Hmm..

Sitter här och gör inte allt för mycket, har varit duktig idag och städat lite här hemma. Sandra är duktig, jajamensan! Vet inte vad jag ska göra, sitter väl mest och väntar på att Johan ska åka så vi kan ses sen ikväll antar jag? Vet inte vart jag ska ta vägen, om jag ska åka in till stan eller om jag bara ska sitta här och ruttna. Blir väl bio ikväll, vi ska se den nya twilight - new moon! Spännande & mysigt.

Förresten jag har klippt av mig håret och klippt upp det jättemycke så jag kan göra lite coola saker med mitt hår. Madde som klippte mig för den delen och det var första gången hon gjorde en sådan frisyr så jag tyckte det var RIKTIGT bra gjort utav henne för resultatet blev sjukt snyggt.

Tack Madde för att du fixade mitt hår så det blev såhär snyggt!



Antar att jag skriver mer ikväll, måste kila. Puss


Kommentarer
Postat av: din <3

du är så sjukt vacker älskling<3 ja det ska vi:) puss<3

2009-11-24 @ 15:03:25
Postat av: Madde

varsegod hjärtat ! :) <3

2009-11-25 @ 21:12:22
Postat av: Isabell ♥

finis<3

2009-11-30 @ 00:50:24
URL: http://belladellermark.blogg.se/
Postat av: sandra

tack bella <3 Du är fin du!

2009-11-30 @ 01:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0