Whatcha Say!

Sitter och lyssnar på musik och har blivit totalt förälskad i Jason Derulos fantastiska låt Whatcha say! Jag tror inte jag är ensam om att tycka om det precis. För dig som inte har hört den -->


Sitter även och funderar på vad man egetligen lyssnar på för musik, för visst är det så att man väljer att lyssna på en viss musik beroende på vilken humör man är på. Musik framkallar vissa känslor, i alla fall hos mig. Är det bara jag som känner så eller är det så för er med?

Tänk vad världen hade varit utan musik, det hade nog inte varit så skoj precis. Vad skulle vi då göra i duschen? För det är väl där de flesta sjunger, haha! ;) Eller, då skulle inte Idolprogrammen underhålla oss! Nej, musik är n del av våra liv som vi nog inte skulle klara oss utan!

Kommentarer
Postat av: änglavakt

aha den låten, den är goodie :)



En värld utan musik är som pasta utan ketchup för mig, de går bara inte.



Me like :)

Puss <3

2010-01-03 @ 12:35:22
Postat av: becca

Omg vad efter du är haha ;D <3

2010-01-03 @ 14:00:17
Postat av: Julia<3

elr hur*! älskar den låten!<33

2010-01-04 @ 12:38:26
URL: http://uaremine.blogg.se/
Postat av: Sofia

ÄLSKAR verkligen den låten, helt sjukt bra! Du får gärna säga till när det är veckans bloggdragning :]

2010-01-04 @ 16:42:30
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0