Tiden den går...

...så himla fort. För 9 månader sedan träffade jag min största kärlek någonsin. Jag kan än idag minnas vår första kyss som om det vore igår, jag lite för full och du hade knappt druckit. Som tur var såg du igenom det och såg den jag egentligen är och det är jag tacksam för. Jag kommer även ihåg när vi började träffas i början, så försiktiga men ändå nyfikna på att lära känna varandra.
Men det bästa är att efter dessa 9 månader är jag lika kär som jag var från början. Ingenting skulle kunna förändra det jag känner för dig för du är en del utav mig och en bit som jag inte skulle kunna klara mig utan!
Denna pojk är speciell och det finaste man kan tänka sig, vi har det upp och ner ibland men jag älskar dig lika mycket för det! Du är bäst älskling & jag hoppas verkligen att dömningen går bra ikväll och att ni kör försiktigt hem. Hoppas du läser detta när du kommer hem och hör av dig då för jag älskar dig över allt annat ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

det är bara bra =)

2010-01-05 @ 18:08:48
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Sabina

Grattis!

jag har med varit tillsammans med min pojkvän i nio månader, och det är ÄVEN min första kärlek. mycket gemensamt haha :)

2010-01-05 @ 23:47:45
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/
Postat av: din Pojke:)

minns jag med älskling<3 älskar dig massor, du är bäst<3 9 underbara månader tillsammans med dig:) sov gott<3 pusssss<3

2010-01-06 @ 00:35:39
Postat av: Sandra

Puss på dig älskling! Du är helt underbar! Alltid vi och massa kärlek till dig <3

2010-01-06 @ 00:41:48
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0