Vart får man allt ifrån?!

Vilken dröm jag hade, jag måste bara berätta. Ibland undrar jag vart man får allt ifrån. Inatt drömde jag att jag var med i Robinson fast hemma hos mig x) Mitt ute i skogen sprang vi runt och hade väl gått vilse, sen skulle vi äta och då åt vi två och två. För de andra var tvugna att vakta så att det inte skulle komma några djur och attackera! Något som jag reagerade över var att vi fick en stor träbit som bara smulade sönder med lite soja på??! Haha, som jag skrattade åt detta när jag vaknade imorse. Hallå? en träbit?! Vem är så korkad att den äter det? Inte jag i alla fall för jag ville inte äta den! Jag slängde min och gick vidare och sen vaknade jag! Vad var de där för dröm egentligen?! Ja, det är i alla fall sånt man kan skratta om i efterhand!

Brukar ni drömma? Brukar era vara lika konstiga som mina eller är det fina stillsamma drömmar?


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gott nytt år på dig!:)

2009-12-31 @ 16:07:07
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0