Tjoho!

Var och kollade Rögle innan, tyckte matchen var riktigt dålig om jag ska vara ärlig! Njae, det där med hockey är inte riktigt min grej haha!
Imorgon är det nyår vilket innebär ett nytt år, fest, kompisar & skratt! Vet dock inte vad jag ska göra imrogon för festen som vi skulle till blir väl antagligen inte av, glad är jag nog för det! Förr brukade jag fira hos min pappas syster och det var väldigt uppskattat. Hennes man gjorde en massa roliga lekar, vi åt god mat tillsammans och hade en trevlig kväll. Nu när man blivit äldre ska man helt plötsligt fira med sina vänner eller pojkvän, jag säger då det. Det var bättre förr, haha!
Hur firar ni nyår?

Nu ska jag snart sova, har så förbaskat ont i huvudet efter att ha slagit i huvudet i väggen! Hade ett hysteriskt krig ( på skoj ) men min pojkvän som alltid ska ta i så bara för att han är rädd att förlora mot en tjej ( som han ändå alltid gör)

PUSS PÅ ER <3

Och glöm inte att vara med och tävla om veckans bloggare! På fredag utser jag finalisterna som ni sedan kan rösta på!

Kommentarer
Postat av: EmiliaHelger

tack så mycket :) du har också fin blogg :D

2009-12-30 @ 23:24:30
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/
Postat av: Faster

Hej gumman!



Det ser ut som att ni har haft det mysigt i Götet:o).

Håller med om att en sådan weekend verkligen är härligt. Vi försöker hinna med det lite då och då.



Vad synd att inte nyårsfesten blev av.........

Ni hade såklart kunnat komma med till oss...., även om ni nu är vuxna!!!



Puss o kram

Gott nytt år på er båda!

Ses nästa år......he he.......

Fnasse hälsar, han tyckte dock att jag skulle sätta ett frågetecken bakom att "ni är vuxna" istället för ett utropstecken........du känner ju honom...;o).



Linda

2009-12-31 @ 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0