Sommarmustasch & Julkalender!

Haha riktigt skön låt ju, jag är säkert riktigt efter men de brukar jag ju vara så de är ingen nyhet ^^ haha!
För er som inte har hört den kan ni lyssna på den här



Ja ja, min dag ser ut såhär i alla fall, jag har städat åt min underbara mamma ( Heja mig ) Jag ska fixa med bloggen lite, plugga, plugga & ännu mera plugga. Snart tenta ju, börjar bli lite nervös faktiskt. Jag måste fråga er läsare någonting. Kan man bli för stor för att kolla på julkalendern? & Är det bara jag som tycker att julkalendern blir allt sämre för varje år som går? Jag tyckte de var bättre "på min tid" om man kan säga så, när dem visade mysteriet på greveholm, jul i kapernum, Trolltider m.m Det var julstämning över de hela, men det är ju min åsikt. Jag tycker dagens julkalender är för modern och stel, jag hänger inte riktigt med i handlingen på årets julkalender, kanske är det jag som börjar bli gammal? Eller? ;)
Vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0