Snö+kallt=Jättebött!

Hej hå hej hå jag är superblöt om min tå!
Ja de var vad jag sjöng på väg till skolan i morse för gud vad jag var blöt om fötterna. Var i skolan till 11.45 idag och han precis med tåget som gick vid 12.04 och fråga mig inte hur jag lyckades med de för det vet jag knappt själv xD
Jag åkte hem till by babe som har varit sjuk och lagade mat tillsammans med honom det blev bacon med ostsås och pasta, mums!
När vi skulle gå till bussen som jag skulle ta hem klagade Johan på ett par barn som åkte pulka, fattar väl att man inte kan åka pulka nu för de är inte tillräckligt med snö?! ehm oookej säg bara som de är, du är avundsjuk för de inte var du som fick åka?! Vilken gnällspik!

 


Kommentarer
Postat av: Din Johan

hehe okej då(A) vill du åka med mig ihelgen?

2009-12-16 @ 18:42:03
Postat av: sandra

hahahhaha glöm det xD går inte att fjeska nu inte xD

2009-12-16 @ 18:52:56
Postat av: Johan

okej, SKIT I DET DÅ!! hehe:D

2009-12-17 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0