Snart bär det av till...

...HALMSTAD gott folk! Ska plugga med Powerpiff ( Carro ) idag + att vi ska till stan och handla lite julklappar m.m. Pappa är så snäll så han ska köra mig till Halmstad idag, fast han skulle ju dit själv så de var därför men men ;) Nu sitter jag här och fördriver lite tid framför datorn och tv:n.
Idag är det den första December och jag missade det första avsnittet av julkalendern, det är inte klokt. 1 December detta innebär också att man får öppna första luckat i sin julkalender vilket jag redan har gjort (y) Man blir aldrig för stor för en julkalender så är det bara.
Idag ska jag julpynta mitt rum så de blir riktigt juligt och härlig stämning här inne de kan behövas. Så trist och tråkigt som jag har de här ;) haha!
Njae nu måste jag kila, får skriva här mer sen. PUss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0