På hotellrummet!

Sitter på hotellrummet nu efter att ha varit ute på stan en runda, funderar på att ta mig ett bad innan vi ska på bio och se "bröllopsfotografen." Johan ligger och kollar på Tomten är far till alla barnen och jag sitter här. Bilder från allt som inträffar i Göteborg kommer upp på måndag när jag kommer hem eftersom jag inte fick med mig kamera utan bara den som jag har på mobilen, haha! Inte lätt att vara efterklok inte!
Jag tror faktiskt jag vill stanna här för alltid, helt underbart!

Sitter här och tittar på min pojke nu som är helt inne i filmen så otroligt söt! Finns nog inget sötare än honom alltså, haha! Sockersött leende och ögonen som är så vackra och bara glittrar! Så sitter han och tittar på mig och ögonen säger i princip, kom hit!

Nej om man skulle ta och slita sig nu kanske ? Bada nästa, I Love This Life <3



Hittade en pusstation mitt i stan typ, jag envisades med att vi skulle ställa oss där och pussas lite medans Johan tyckte de var lite pinsamt eftersom folk runt omkring började titta på! Sött säger jag, mer sånt här i städerna, tro mig det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Simone

För mig jag såg dig på stan :) För du är i Göteborg om jag förstår rätt, annars finns det en tvilling :)

2009-12-26 @ 20:52:56
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Alina

finfin blogg! :)

2009-12-26 @ 22:33:04
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Din pojke:)

Du är helt underbar älskling<3 du är söt:)

2009-12-29 @ 16:17:57
Postat av: PUFF

Vilken sjukt bra fotograf ;p

2009-12-30 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0