Julklappar+tjuriga tanter!

Har varit i stan med mamma och min lillasyster idag, mamma behövde lite nya kläder och passade även på att köpa några julklappar till pappa. Han kommer bli kanonfin i sina nya kläder ;)
Köpte även julklapp till min pojkvän som ändå redan vet vad de är efter att ha utpressat mig och sagt att köper inte du en sån så köper min mamma en! Kul, den människan suger verkligen musten ur en! Blir så arg! Tur att han ska få någor som liknar han själv :D
Arga tanter tränger sig fram i butikerna och tror att deras rullatorer har någon form av förtur... Blir så irriterad ibland, detta julkaos står jag inte ut med x) haha!

Har precis legat och kollat Ice Age 3 eftersom my darling har legat och snarkat för fulla muggar! Trodde först de var något fel på filmen men upptäckte snabbt vad de var som var felet!
Ikväll blir det bio antar jag och det som ska ses är Avatar.
Någon som har sätt den och som kan tala om för mig om den är bra eller dålig?

PUSS (v,

Kommentarer
Postat av: Tomten

Nu har vi fixat julklappar till er båda töser och jag funderar på att rita en fin teckning till er...men nej det är nog inte så uppskattad. Jag har två lekar planerade för julafton så vi har något kul att göra förutom att prova gubbens whiskey. Vi ses snart!

2009-12-23 @ 00:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0