Hemma i Ängelholm :)

Nu är tentan avklarad och det känns underbart, kändes som om det gick bra men de vet jag inte förrän jag har fått tillbaka den. Hade hur trevligt som helst med Caroline igår och det tackar jag för. Förresten Carro, jag gick vilse idag jag glömde vilken väg jag skulle svänga av på x) hahaha!

har precis varit och handlat med Johan inför ikväll. Vi ska laga mat tillsammans och de har bestämts att det blir kycklingsallad :)
Fick världens lyxigaste massage innan när jag kom hem utav my babe med tända ljus & allt. Jag tror jag vill ha tenta lite fler gånger ;) haha!

Ikväll blir det bara mys och film och uppladdning inför imorgon då jag ska till min underbara Caroline på inflyttningsfest<3

Vad ska ni göra ikväll?


Så ovanligt att man hittar sånt här skit på sin pojkväns dator? ;) haha typsikt killar.... När ska man hitta en som är lite udda? ;) hahahha

Kommentarer
Postat av: Puff

Hur lyckas du?!?! :P haha

2009-12-11 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0