Hej alla underbara läsare !

Jag har haft en helt underbar dag, har nämligen åkt skridskor med min älskling & hans familj. Någon mer än jag som har åkt skridskor i år?
Jag var faktiskt livrädd till er början måste jag erkänna, vi åkte nämligen på en sjö och jag förlitar mig inte på sådana, haha! Men efter många om och men och lite tvingande från Johans sida så stod jag på ett par skridskor och åkte omkring som en galning. Folk borde göra det mer för det är faktiskt riktigt roligt!
Mysigt var det att krypa ner under täcket bredvid en lika kall Johan som jag efter att ha varit ute och åkt i ungefär 1,5 timme. Jag tror jag börjar tycka om julen lite igen (a).

Bilder kommer senare när min dator tillåter de xD haha vilket den inte gör nu..
Vill även säga till er att gå in och rösta så jag blir veckans blogg på http://helinali.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-finalister.html
Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Din johan: )

tack för en helt underbar dag älskling:) jätte mys<3

2009-12-19 @ 19:32:08
Postat av: Sandra

Det är jag som ska tacka :)

2009-12-19 @ 19:33:15
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0