Free falling

 Har ni tänkt på de, om ni har en låt som ni tycker sjukt mycket om och lyssnar på den och textens innebörd m.m. Visst väcker den otroliga känslor inom en? Eller är det bara jag som lyssnar på låtar så? Jag vet inte men som denna låten jag blir som kär på nytt ungefär. Får en sådan känsla inom mig samtigt som gamla minnen dyker upp och får mig att skratta för ett tag. Det blir nästan som om jag kommer tillbaka till den dagen då alla roligheter hände.

Musik är en stor del av mitt liv, inte att kunna artisterna och låtarna flytande utan att lyssna på de. Jag lever för musiken om man kan säga så? Nu när jag sitter och bloggar har jag alltid musik på för de blir som en hjälp för mig. Bäst resultat får jag när jag vill få ur min ilska eller sorg jag bär på. Då brukar jag oftast sätta på en låt som är passande vid de tillfället sen skriver jag ur mig alltinf och efter mår jag riktigt bra. Hur gör ni när ni är ledsna? arga? besvikna?

Nej nu måste jag sova ska upp kl:07.00. Imorgon kommer de bli en bra dag! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0