Föreläsning & twilight!

Har haft föreläsning idag som var helt okej att lyssna på, tycker dock denna delkurs som vi har börjat på är riktigt tråkig. För er som ej känner mig så läser jag till lärare på högskolan inriktning svenska.
Hmm min bok som jag köpte igår är dock superintressant och jag är helt fast i den, kan knappt berga mig förrän den har kommit ut på film och allt :P Måste läsa klart denna så jag kan påbörja fyran snart för att få reda på vad som händer.
Idag innan vi hade mentorsmöte så åt jag på ett kina ställe tillsammans med Emelia & Azra de var skoj och mysigt, kul att umgås med er lite också kvinnor!

Vad som händer i veckan är att jag går i skolan men får "jullov" om man nu kan kalla det för de på fredag. Då ska jag till Ullared med Carro & sedan hem till min babe som är sjuk. Kanske åker till Malmö på söndag och besöker moster och hennes familj för att kolla in min nya söta kusin, Rut som hon ska heta!

Sen skulle jag bara lägga till att jag är så sjukt kär i min lilla sjukling även om han har varit på ett icke acceptabelt humör den senaste tiden... Men de struntar jag i för han är ändå bäst och kommer alltid att vara. Love U Babe (v,

   

Piff & Puff                                                        Bill & Bull


Kommentarer
Postat av: Din pojk:)

du är bäs<3 älskar dig massor:)<3

2009-12-15 @ 19:09:07
Postat av: Sandra

Du med babe <3

2009-12-15 @ 19:17:02
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0