Flirta? På tågstationen?

Jo idag var jag med Johan i Malmö eftersom han skulle kolla sitt finger som han olyckligtvis sågade av "nästan." Usch och pii, var uppe redan klockan 06.00 men för er som känner mig vet ni att jag gärna snoozar 10-20 minuter om jag får, vilket jag även gjorde idag. Men när jag väl var uppe var jag ganska pigg och det dröjde inte länge förrän jag hade satt ögonen mina i arbete som forsatte sin läsning av "Ljudet av ditt hjärta" som är så vansinigt beroendeframkallande så det till och med finns en varningstext på baksidan av boken. Och jag förstår precis varför dem har de, gode gud. Folk måste tyckt jag såg nördig ut idag som sprang runt med en bok under armen hela dagen men I Love It ;)
Till min stora förtjusning upptäckte jag denna lilla lustiga ruta på Malmös tågstation som ni kan se på bilden under. Haha, mina ögon har aldrig skådat något liknande men jag tyckte det var ballt. Bättre än alla äckliga rökrutor som borde förbjudas. Istället kan man flirta lite med varandra, mycket bättre för hälsan och gör varenda människa lyckligare.



Nu ska jag snart sova, det är en ny dag imorgon som jag ska tillbringa ihop med min mamma till en början & sedan med min underbara älskling!
PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Din pojk:)

Tack för att du ville följa med mig idag:) uppfattade inte den "flirta" rutan, var stressad som vanligt. hehe! sov gott ses imon:) älskar dig<3

2009-12-21 @ 22:14:16
Postat av: Sandra

Haha nej men de upptäckte jag nog ;) haha! Tur att sånna som jag upptäcker de i alla fall! PUSS! Ses imorgon <3

PS: klart jag följer med dig, du är ju min babe ;)

2009-12-21 @ 22:20:43
URL: http://mindresmart.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2009-12-21 @ 23:34:48
URL: http://malinmelon.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med :)

2009-12-21 @ 23:43:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-12-22 @ 01:10:11
Postat av: Annie

Om jag prenumenerar på din blogg kan du prenumenera på min då? :)



kram

2009-12-22 @ 12:24:48
URL: http://panniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0