Duktiga jag!

Jag har pluggat tillsammans med Paulina & Caroline idag, lärde mig faktiskt en del idag. Vi läste om kommunikation och ledarskap, gjorde lite gamla tentor och var riktigt duktiga helt enkelt.


Carro läser & funderar

Det blev en massa anteckningar på tavlan...


 
Här har vi då vår lärare carro ;)             Paulina tycks ha tagit en fruktstund (y)

Efter att ha pluggat i lite mer än 2 timmar i sträck stack vi och åt mat jag och Caroline. Det blev pastavagnen i stan, sen blev det lite shopping. Jag köpte toppklädsel till min säng så jag ska skydda madrassen, letade även efter nya gardiner och ett sängöverkasst men de fann jag inget. Däremot köpte jag en riktigt snygg väst, helsvart. Helläcker säger jag bara! Tack för en trevlig dag tjejer, allra mest tack till Carro :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Men du ser väl att jag samtidigt läser under min fruktstund? Effektivitet du vet ;)

2009-12-02 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0