Azra, Azra, Azra...

Ja herregud vad ska jag säga om denna kvinna? x) Ibland kan man undra ifall du är superblond eller superblond?! Idag när vi hade rast innan vi skulle in på föreläsningen så talade Carro om för Azra att hon hade hittat hennes tvilling, hon hade sätt henne på tv:n. Azra blev helt till sig och bara shiit alltså m.m. Haha så utbrister hon: - Hur såg hon ut?
Men hallå???? Om vi säger att vi hittat din tvilling, ser hon då inte ut som dig? xD haha så typsikt dig Azra, klickrent och bra ;)

Sen när vi skulle ifrån stan så går vi ut från kinastället och går ( jag & Emelia hade lite brottom eftersom vi hade mentorsmöte) Helt plötsligt hör vi någon bakom oss som bara "asså tjejer, jag kan inte gå snabbare än såhär jag har så jävla ont" Haha vi bara okej men vi hörs imorgon för vi måste dra.
Sen när vi sitter där och väntar på att bussen ska åka så ser vi någon som verkligen masar sig fram som en sengångare, då ser vi Azra släpandes med sina fötter efter sig xD hahahaha! Såg skitkul ut. Azra du gjorde min dag idag med alla dessa skratt, haha!

Och caroline hoppas du får en riktigt underbar kväll, vi ses imorgon och då kommer jag inom dig och jag hoppas verkligen inte att jag kommer att störa ;)

Puss heeeej!


Blondinen Emelia & Brunetten Azra


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: kul att du deltog i min "veckans blogg" tävling,

nu får du hålla tummarna att det är du som kommer vidare på fredag :D kram!

2009-12-15 @ 20:36:26
URL: http://haidis.se/
Postat av: simone

riktigt fint foto! :)

2009-12-15 @ 23:51:57
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: hihih okay ;)

2009-12-16 @ 06:40:34
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0