All I Want For Christmas Is You!

God morgon på er vänner, har precis ätit en god frukost som bestod utav korvmackor! Sitter och myser under mitt täcke för tillfället och lyssnar på mysig julmusik. Favoriten är för tillfället All I Want For Christmas Is You! Vilken är er favorit jullåt?

Vad som händer idag är att jag ska fira jul hemma hos Johans familj, ska bli jättemysigt.
Jag var ju och kolla på Avatar igår och tyckte filmen var bra. var lite jobbigt i mellanåt eftersom jag upplevde vissa tillfällen att saker och ting på skärmen blev suddiga för att dem rörde sig för snabbt. Men det kan ju ha varit jag också, det vet man aldrig? Kanske börjar få dålig syn? Men filmen tyckte jag hade en bra handling och hade coola effekter, tycker att man borde se den och uppleva den själv. För det är svårt att förklara men den var riktigt cool ;)
Någon som har sätt den? Vad tyckte ni om den?

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa lite framför tv:n och se om den har något bra film att erbjuda.
Puss Heej!



Johan & jag på bion, man var ju grymt cool i dem där glasögonen ;)


Johan <3


Kommentarer
Postat av: Natalia

Vad tycker du en blogg ska innehålla för att du ska börja läsa den?

2009-12-23 @ 14:33:47
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Annie

Skulle du ha veckans blogg snart? :)



kram

2009-12-23 @ 17:03:37
URL: http://panniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0