Ååååh BEBIS SJUK!

Fick precis reda på att jag fått en kusin, en liten flicka blev det! Hon föddes igår och jag bara längtar tills jag får hälsa på moster och gosa med den lille plutten och min andra sötnos krakelspektakel<3
Två små prinsessor, helt underbart! Jag vet en som kommer bli fruktansvärt bebis sjuk: JAG!!! De är ju bara för söta och gosiga, jag vill också ha (a) haha!

  


Få se om det kommer en bild på sötisen när vi har varit och hälsat på. Så länge får ni nöja er med ett par ursöta bebisar jag hittade på google.se :)
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare! :D

2009-12-07 @ 19:47:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Din pojke

hehe älskling då<3

2009-12-07 @ 20:38:23
Postat av: sandra

hahaha vad du vet ju hur mkt jag älskar barn :( vill ha.

2009-12-07 @ 21:10:13
Postat av: puff

Men piff. nu är det så att på tordag fixar du till min blogg för jag känner mig riktigt dålig! :P

2009-12-08 @ 18:22:12
Postat av: Piff

Ja men självklart puff :) jag ska hjälpa dig att göra den riktigt snygg ;) de kan jag lova dig:D

2009-12-08 @ 18:24:57
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0